3

++Kerja Oh! Kerja++


Dikesempatan yang ada ni,aku nk share ke"happy"an aku dgn semua org..(kalau x mo share pun xpa..lalala~)
Al-kisahnya,lebih kurang seabad lamanya aku mendiamkan diri di rumah dgn tidak berbuat apa2(pendek kata MENGANGGUR laa..huhu)..
Sekadar menambah n mengumpul lemak serta mengadap FACEBOOK & JOBSTREET sehari-hari...Bosan!Stress!Mental Problem! semua complete lah..hahaha..
Setelah sekian lama menjadi "batu" di rumah,finally rezeki datang bergolek-golek!
Aku dapat kerja!Yeeehhhaaaa!

1st : Syukur kehadrat Illahi dgn limpah kurniaNya..
2nd : Thanks a lot to my bff coz krna dia,aku di terima bekerja..
3rd : Thanks to my parent,my bf n all my fwens sbb mendoakan aku..

So far,dah 2 weeks aku mula bekerja..
Dengan position n gaji yg berpatutan,environment yg sgt best,sangat gumbira x terkata lah!huhu...
Insyaallah,aku xkan sia-sia kan peluang yg aku dpt ni n mencari rezeki dgn bersungguh2!hehehe..(ayat x boleh blah)..

P/S : Sehari break sampai 3 kali..wah!sangat suka!


3 comments:

s a l l y z a . s a i d said...

finally.. yani bukan lage dibawah tanggungan.. selamat... selamat...

hanisahismail said...

yanie da keje,yeay!
nnt p penang leh blanja mkn pasembor...hehe;p

Lady D said...

sally:masih di bawah tanggungan boipren..hahaha

nisa:insyaallah~boleh ajaaa...tp x sampai2 pun lg..hehe..pelaa

Post a Comment

Back to Top