0

++Hampir Sempurna++

Semua org inginkan kesempurnaan dlm hidup..
Tapi kesempurnaan yg dicari tu,tidak lah mudah..
Apa yg aku blh katakan,kehidupan ku telah menuju kearah kesempurnaan...

1.Memiliki keluarga yang bahagia..
2.Memiliki teman hidup yang setia...
3.Memiliki sahabat yang sejati...
4.Memiliki pekerjaan yang baik...

Perkara yg akan sempurnakan hidup ku ialah pabila memiliki sebuah rumahtangga yg bahagia dan seorang suami yg setia serta penyayang..
Itu telah dan akan melengkapkan kesempurnaan hidup ku..

Ya Allah Ya Tuhanku...
Aku memohon kepadaMu,berilah aku kekuatan dalam menempuh kehidupan seharian ku..

Aku memohon keredhaanMu Ya Allah..
Semoga pa yg aku impikan,akan menjadi kenyataan..
Dan aku bersyukur dgn apa yg telah Kau kurniakan..
Amiin..ya Robbal alamiin..

0 comments:

Post a Comment

Back to Top