0

++11042010++

11 April 2010

Sunday

Today


Dun noe what to do..Im doing nothing..
Naseb baik ada gak agenda yang bagus..
Tengah hari tadi family n I pg lunch kat rumah mak tam (mak sedara)..
Family gathering la konon sebab masak ramai2 before lunch..
Turut hadir mak cik,pakcik n anak2 dowang(Dani & Danish..2 orang budak genius ni..)
Tak lupa jugak tok kesayangan aku..hehe..
Kitorang makan macam2 jenis lauk..Yela,kata ramai yang datang masak kan..So lauk pun kena banyak la..hehe..
Paling x tahan sambal udang petai..(makan udang n sambal je pon)..feveret tu..hehe..
Alhamdulillah..kenyang n puas hati..(Thanks to makcik Mimie..ni suma idea menarik daripada anda..=p..)

Pastu tetiba lak teringat kat Achen..Erm..mula la rindu menusuk kalbu..hahah..(buat terok je)..
Achen with his famly pg Perlis..Ada hal skit katanya..Ermm..Uwaa..sedih akibat ditinggalkan..(haha..ngada2 ja lebih..mcm la pg xblik dh..)

Bila balik je rumah daripada rumah mak tam,mula la rasa bosan kembali..
Bukan bosan pe sangat kan..Tp bosan dgn game bola..bola..bola...Tambah2 bila team MU lawan,langsung aku x blh sentuh remote control tv..hampeh..
Aku pe lagi,terus membawa diri dan meng'online"kan diri la..
Aku dah betul2 bosan ditambah plak rindu sama Achen,pe lagi yg aku blh buat..
Mula la merepak n buat keja yg x berfaedah..hehe..


Ni la hasil daripada kebosanan aku..adeh la..hehe

Nak edit banyak2,x da idea lak..
Lagipun bkn kretif sgt..erm..buat la pa saja yg mampu..hehe
Semua gambar yg aku edit just guna on9 foto edit..belajar adobe photoshop tp x praktik guna pun..haha..
Nak edit guna photoshop kena betul2 ada mood baru leh..kalau guna on9 foto edit ni time2 malas je la..yela..sebab senang n mudah..hehe

Adoiyaii..sebelum aku merepek dgn lebih panjang,aku rasa baik aku stop sampai sini ja..
Kang ada yang nak termuntah lak baca crita aku yang melalut2 ni..
Tp ni blog aku..so,aku blh je nak tulis pe pun kan..
Nak baca,dialu2kan..xnak baca,dihalau2kan..hehehe

p/s: teramat rindukan Achen..=(


0 comments:

Post a Comment

Back to Top