0

++Cari Kerja kerr??++

Semalam(24 April 2010),kt Penang International Sports Arena,Penang ada Career & Postgraduate Expo..
Aku,Murni (bakal adik ipar)& Lin (my bff) pun pg "meramaikan" majlis..Daripada membuang masa tanpa faedah,aku pun dgn rajinnya menghadiri event tu..hehe..
Almaklumla,aku ni kan penganggur bertauliah..
Mana nak tau kan kot2 aku dpt rezeki terpijak kt situ..hehe..mudah-mudahan..amiin..
Sementara tu Lin n Murni visit booth Open University utk mendapatkan info tentang feather study..
Aku pun tringin gak nk sambung blajar tp nanti dulu la..
Kalau ada rezeki aku wat pengajian jarak jauh je..insyallah,,
sekarang ni nak focus pd kejaya dulu..cewah..Semangat!!hehe

Actually time kitorang nak pg expo ni,dengan berbesar hatinya my Achen menjadi "driver" kitorang..(Makaseh my Achen..Lebiu)..hehe..
Dia la yg jemput n antar kitorang balik..
Time ondaway nak antar Lin ke Jeti,(Nak pg jumpa kekasih hatinya),kecoh gila dalam keta..
My Achen yg suka ber pot..pet..pot..pet tu,adoihai..hehe..Sakit jiwa dibuatnya..haha.Lenguh pipi ni gelak punya pasal..
Pa2 pun memang bes gila..sbb x rancang pun dgn my Achen b4 ni..Tapi sedih gk sbb x sempat nak amek gambar ramai2..hehe..tp xpa..small matter..Lain kali pun boleh..


p/s:Murni terus demam pas balik dr sana..Cian dia..hehe




0 comments:

Post a Comment

Back to Top