3

++Alor Star..Reunionkah??++

Sudah terlambat kah?

Sudah basi kah?


Ada aku kesah..hahahaha
X kesah entry yang aku nak post ni dah basi ke x ke,aku nak post gak..hahaha

2 bulan yg lepas..
Tanggal 27 Februari 2010..
My bff,Lieynn and me pg kenduri kawen Dayah & Pakcik..Bertempat di Alor Staq kedah nuu..hehehe..
Yang lebih memeriahkan lagi keadaan bila ramai friends ku time study dulu turut hadir..
hallammak!!..Bes gila..
But little bit dispointed bila member2 laki x dapat datang..yang datang hanya sorang ja,
Fariq
AlDakhir..
Sporting ah beliau that day sbb tanpa segan silu pabila dikerumuni kaum2 wanita..hikhik..
cayalah Fariq (si peramugara MAS terlampau)
Dan yg agak terkilan jgk sedikit bila aku n lieynn sampai agak lewat ke kenduri tersebut diatas sebab2 x dpt dielakkan...
Tp x kesah..pa2 pun tetap hapenning n pening habes..
Sebab lama gila x jumpa dowang suma..Rindu sgt2..
At last dapat gak jumpa..Love u all!!

Selamat Pengantin Baru Dayah & Pakcik(aku & Lieynn yg tiba agak lewat..=p)

Ramai2 makan char kuey teow..Siap ada otak2 lagi kt situ..nyumm2..
Sambil gosip2 n gelak ketawa sampai nak pecah perot..haha..

Me and Lieynn (Muka serabai btl aku time ni) =p

Kawan aku Ina yang bawak kitorang jalan2 kt Alor Star ni..
Ni kat depan Istana Sultan Kedah kot..x ingat laa..hehe

Whee!!Bes2..

Wec,Kak Chik,Lieynn,Sally,AKU,Ekin and Ina....

X sempat nak kira 1,2,3 pakcik guard istana tu dah snap..tp cun gk pic ni..hehe

Lepak2 n minum2 b4 kawan2 aku nak berangkat pulang ke KL pada keesokan harinya..hehe..Miss U all..=p

P/S :Kawan2,nanti kenduri kawen Lieynn,jangan lupa datang Penang ramai2 k..=p


3 comments:

Ora_Adzlin said...

bestkan tym ni.. ~!! :)

Lady D said...

hehe..best sgt2..=)

s a l l y z a . s a i d said...

rindunyaaa tyme neh~~!!!

Post a Comment

Back to Top