0

++Nafsu Makan Yg Terlampau++

Setelah membuat kajian dan experimen,terbuktilah bahawa apabila tibanya waktu hujan,mesti ada "something" yang aku x boleh handle...Iaitu LAPAR yang berterusan..hehe..
Bila tiba ja musim hujan,mesri LAPAR..Bila LAPAR je,mesti hujan..haish..
Pe nak buat kan..hehe..

Jadual Santapanku Hari Ini :

Sarapan
  • Biasanya x sarapan pagi..Terus makan tengahari sebab bangun pun kadang2 dah nak dkt tengahari..lalalala(semenjak dua menjak tengah menganggur ni..hehe)..
Tengahari
  • 1.00 pm - Nasi putih 2 senduk,Ikan belah belakang,Labu masak lemak,
  • 3.00 pm - Keropok ikan cicah sos cili
Petang
  • 7.00 pm - Maggie ayam letak telor
Malam
  • 8.oo pm - Makan aiskrim
  • 9.30 pm - Makan burger daging ikan (buat sendiri)
Aduh..aku tengok benda2 yg aku makan ni,aku sendiri pun takot..
Alahai,apa nak jadi dgn diet aku..
Hangat2 taik ayam je nampaknya..
Disebabkan musim hujan aku dpt nafsu makan yg terlamapau..
Tapi xpe..Lepas ja musim hujan,aku bertekad semula nak turunkan berat badan..
SEMANGAT!!


p/s: Turun 1 kg, naik 2 kg...wakakakaka....

0 comments:

Post a Comment

Back to Top