6

++My Addiction++


Tolong..Tolong..Tolong..Aku ketagihan..Tolong hantar aku ke pusat 'pemulihan'..hehehe..
No..no..no..Bukan addict to drug okey..tp ni addict to Tropicana Twister Juice...Espacially dia punya orange juice..juice yang lain x berapa sangat..hehe..
Tambah sekarang ni musim hujan n panas x menentu,kalau 'pekena'(bahasa utara) juice ni...urmmm..slurrpp!sungguh nikmat..huhu
Tropicana Twister ni memang rasanya lain sikit drp juice2 orange yang lain..
Yela,kdg2 yg lain tu ada rasa terlalu masam la,ada yg terlalu pahit la..
Tp yg ni sedap..juzt nice rasa dia..hehehe..
Price dia pun berpatutan..Pendek kata boleh beli byk botol la..heheh...
Seb baik kat rumah aku ni,kena share..kalau ikutkan aku,nak je a bottle per day..haha..(Rabak la kalau camtu)
Tp xpa,Orang kata tamak selalu rugi kan..(pe kene mengena lak ek..hehe)
Pa2 pun,aku nak gtau,sekali terkena pasti nak lagi..
Jadi cm ketagih..
X pecaya try r..(Company Tropicana Twister ni patut kena bg komisen sikit kt aku sebab promot produk ni..hehe)

p/s:Selain tu ada Tropicana Twister Watermelon,Tropicana Twister Strawberry,Tropicana Twister Apple..hehehe

6 comments:

hanisahismail said...

tp kn yanie..slalu minum pon x elok juga..
nak2 kalo minum,time lom mkn ape2..
nnt leh kene gastrik,sbb orange kn,^_^
dlu nisa pon addict kot,hehe

Lady D said...

really?erm..tp dh mcm ketagih la kan nisa..sedap sgt...xpe2..t yani kurangkan kekerapnnya..hahaha..
thanks ats nasihat anda,nis..btl gk tu..=)

Ora_Adzlin said...

hg leh geng ngn mie...pi mana2 pon cari twister..ish2..

Lady D said...

yaka?yey!blh give me 5 dgn mie..hehe
sedap kan weh..
meh la join group aku dgn mie..hahaha

intan Norafzan said...

dlu suka jgk drinks ni, tp dh kurang minum hee...i prefer peel fresh orange low sugar..:)

Lady D said...

intan: mmg manis sgt kan jus ni..hehe
peel fresh mmg ok..=P

Post a Comment

Back to Top