0

++menjawab soklan++

APAKAH PERASAAN ANDA?
Gembira & bahagia kerana rasa diri ni makin hari makin disayangi..=P

SAYA NAK MAKAN..

Masakan mak saya especailly ayam masak merah..

SAYA TAK SUKA

-Bila muka tumbuh jerawat(auww..sakit mata memandang)
-Bila berat badan naik(senang naik,susah turun)
-Bila orang belagak(suka tunjuk best hakikatnya tak)
-Bila lambat reply sms(especially my boifren)

IMPIAN SAYA

-Nak mendirikan rumahtangga dlm masa 2 tahun dari sekarang(dgn my Achen..haruss!)
-Nak mencari pekerjaan yang betul2 menjamin masa depan(Insyaallah,smoga Allah memberkati)

HAIWAN YANG SAYA TAK SUKA

Haiwan2 yang menggelikan(cicak,ular,lipas,katak)

HARAPAN SAYA

-Semoga Allah mengrahmati n memberkati setipa perjalanan hidup saya(insyallahh)
-Semoga kehidupan keluarga saya sentiasa aman dan bahagia di dunia dan di akhirat..(amiin)

JIKA MASA BOLEH BERPUTAR.
-Ingin mengubah segala kesilapan saya yg lalu..
-Ingin berjumpa dgn my Achen lebih awal(sbb nk merasakn kembali detik2 indah waktu mula2 jatuh cinta..hehe)

HP SAYA ADALAH

-Henpon saya kaler coklat gelap..Model yg sama dgn my sis in law..(baru beli sbb henpon lama kena curi)

SAYA PERNAH BERCINTA SEBAYAK

-Sikit je..x lebih dari 5 kali pun(maklum la,pecinta setia..ewahh)

SAYA SUKA PADA

-My Achen..Dia yg buat saya tersenyum n ketawa,dia la tempat mengadu,dia jugak la kawan paling baik setakat yg saya kenal(biasa la,skali skala nak UP boifren sendiri)

KAWAN² SAYA ADA

-Ramai sangat..tapi my bff paling saya sayang..(mmmuuaahh!)

PERNAH DI KHIANATI
-Pernah..tipu la kalau cakap x pernah..tp biarlah..benda yg dah berlalu..(what goes around,comes around)

APA YANG ANDA LAKUKAN KEPADA ORANG YANG MENGKHIANATI ANDA?

-Sudah dimaafkan n berserah kepada yg di atas sana (Allah SWT) yg membalasnya..

SENARAIKAN ORANG YANG ANDA INGIN TAG:

-Sape-sape je..kalau rasa rajin nak jawab,jawab la..(Silakan)

0 comments:

Post a Comment

Back to Top